Vai tu zini, ko tu zini, ko par tevi zina citi?
29.04.2016. Lielvārdes novada uzņēmēju padome organizēja forumu „Vai tu zini, ko tu zini, ko par tevi zina citi”. Uz šo forumu tika aicināti novadu pašvaldību pārstāvji, kā arī nevalstisko organizāciju un citu biedrību pārstāvji. Kopumā, Lielvārdē uz forumu bija ieradušās komandas no Lielvārdes, Ķekavas, Salaspils, Ikšķiles, Ogres, Aizkraukles un Ropažu novada, kas sastāvēja no 4-8 cilvēkiem. Ķekavas novada komandu pārstāvēja Angelika Bondare un Juris Milts no Ķekavas novada uzņēmēju padomes, Katrīna Milta un Arvis Pļavnieks no Ķekavas Jauniešu padomes.
Pirmkārt, jāsaka milzīgs paldies Lielvārdes uzņēmēju padomei par iespēju piedalīties šajā forumā, jo tas bija noorganizēts visaugstākajā līmenī, gan no organizatoriskā, gan no materiāli tehniskā, gan galvenokārt – saturiskā viedokļa raugoties.
Katrs pārstāvis tika sagaidīts ar kafiju un cepumiem. Tālāk, kultūras nama zālē katra novada komandai bija iekārtots galds ar lapām, pildspalvām un katram dalībniekam bija pieejama interaktīva (kalkulatora izmēra) balsojamā iekārta, ar kuras palīdzību praktisko uzdevumu pildīšanas laikā katrs dalībnieks balsojot varēja izteikt savu atbalstu kādai aktivitātei. Visas komandu aktivitātes no balsojamo iekārtu saņemtās informācijas, kā arī lekciju materiāls tika demonstrēts uz jaunāko tehnoloģiju interaktīvas tāfeles, ko nodrošināja uzņēmuma „Lielvārds” komanda.
Visus dalībniekus sveica Lielvārdes uzņēmēju padomes valdes priekšsēdētāja Santa Ločmele. Foruma moderators: Edgars Pētersons, radošās aģentūras „Weekend” stratēģiskais plānotājs un partneris.
Visi klātesošie vienbalsīgi atzina, ka tik interesantu lekciju jau kādu laiku nebija nācies klausīties. Edgars ar savu profesionālo un aizrautīgo uzstāšanos iepazīstināja mūs ar zīmolvedības galvenajiem elementiem.
Foruma dalībniekiem bija iespēja ieklausīties prezentācijā par zīmolvedības teorētiskajiem un praktiskajiem aspektiem, kas gūta Edgara reklāmas tirgus un mārketinga konsultāciju pieredzē, strādājot vadošajās Latvijas reklāmas aģentūrās. Tika uzdoti jautājumi un meklētas atbildes par novada vai pilsētas zīmola nozīmi, nepieciešamību un ieguvumiem. Foruma gaitā komandām apaļā galda diskusiju formātā bija iespēja darboties ar praktiskiem uzdevumiem, kā, piemēram, veidojot novada zīmola misiju, nācās dalīt stereotipiskos novada simbolus vai jēdzienus „bēniņos” pie „dārgumu lādes” un „miskastes”, pēc tam izvēlēties 3 simbolus no „dārgumu lādes”, sadarbojoties ar citu novadu komandām, veidot virsrakstus masu medijiem u.t.t. Īsāk sakot, saistoša teorija ar aizrautīgām praktiskajām nodarbībām.
Forumu noslēdza Latvijas Pašvaldību savienības padomniece uzņēmējdarbības jautājumos dr.oec. Andra Feldmane. Feldmanes kundze iztirzāja jautājumus par pašvaldību zīmolvedību – ko tas dod pašvaldībai un ko no tā var saņemt iesaistītās puses (pašvaldība, uzņēmēji, iedzīvotāji). Diskusijas vēstījums bija visai skaidrs – pašvaldībai jāveido cieša divvirzienu sadarbība ar novada uzņēmējiem, jo uzņēmēji ir novada spogulis un novada vārda nesēji pasaulē.
Pēc foruma noslēguma, dalībniekiem bija iespēja pie vīna glāzes socializēties neformālā gaisotnē.
Juris Milts